Welkom in Ghana!

Deze zomer ga ik van 15 juli t/m 18 augustus vrijwilligerswerk doen in Ghana. Op deze blog kom je regelmatig een update tegen met foto's en ervaringen. Rechts op de pagina onder blogarchief kun je door op de witte driehoekjes te klikken verschillende dagen zien.

Reacties op artikelen kunnen gegeven worden door op de titel van het artikel te klikken. Vul onderaan het artikel een reactie, afgesloten met je naam in en kies daaronder bij 'reageer als' anoniem.

zaterdag 21 augustus 2010

Ghana dag 25 (8 aug.)

Zaterdag was Foëzzia's verjaardag. Ik had haar wat geld gegeven en een pak koekjes. Ze krijgt nooit iets van iemand, dus ze was me heel dankbaar. Ze was 21 geworden.

Zondag ging ik mijn kleding wassen, omdat ik deze week vertrek vanuit Tamale. Vanuit de tuin zag ik een groepje kinderen naar mijn huis komen. Ze wilden nog een laatste keer langs komen en exercises doen. Ik geef ze iets te eten en te drinken en we doen even wat exercises en daarna zegt Foëzzia tegen ze dat ze naar huis moeten gaan, omdat ze graag nog wat langer zouden willen blijven.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten